Training 2016/18 OG Uelsen

Het gehele IPO.2-programma qua appel met Ixy geoefend.

Dit ging uitstekend.

Aandacht voor:

verkruipen tijdens af-met-afleiding (doet ze soms nog, als ik niet kijk)

sneller vooruit (komt door oefening zonder bal) door alleen nog maar met bal te oefenen tot het examen.

Ik ben erg tevreden over mijn hondje.

 

Pakwerk.

Eerst 4 verstekken gerevierd. Uitstekend.

Daarna stellen en aanblaffen. Prima.

Vervolgens rugtransport gevolgd door overval uit stand. Ixy had nog een lijn om, maar deze hoefde ik nauwelijks vast te houden. Gaat dus goed.

Daarna eerste zijtransport. Uitstekend transport, nog met lijn, waarbij Ixy haar aandacht concentreert op de naast ons lopende pakwerker.

Vervolgens afstand-stellen met lossen. Prima.

Tot slot tweede zijtransport. Uitstekend transport, nog met lijn, waarbij Ixy haar aandacht concentreert op de naast ons lopende pakwerker. Daarna mij met Ixy verwijderd van de pakwerker. Afgesloten met bijtoefening als beloning.

Ixy liet zich op dat onderdeel ook weer uitstekend zien.

 

Een tevredenstellende trainingsavond.