Clubtraining bij de OG Uelsen 2014/30

Prima appèltraining op de club in Uelsen.

 

Lea liet een aantal leuke appèloefeningen zien, Ze was enthousiast en voerde alle oefeningen prima uit.

Het vooruitzenden werd anders getraind. Eerder legde ik de bal op de plek en stuurde haar. Nu gooide ik de bal naar de plek en zond haar vooruit. Ze ging als een speer, kreeg geen commando om te gaan liggen maar kon vrij bij mij komen.

Uitstekende training.

 

Ixy begint me steeds meer te verrassen.

Het appel wordt beter en beter, wat me erg motiveert. Ze verrast vriend en vijand, alhoewel natuurlijk niemand dat zegt ;-).

Alle oefeningen werden met overtuiging uitgevoerd. Ixy toonde daarbij veel enthousiasme en bereidwilligheid.

Het apporteren werd weer op de vlakke grond gedaan en nu uitgebreid met apporteren over de haag. Beide oefeningen werden goed, gezien de stand van de africhting, uitgevoerd. Over de klimschuttung werd zij nog gemotiveerd door middel van de bal.

Begonnen werd met 'af met afleiding' en geïndigd met vooruitzenden.

Een zeer geslaagde training.


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 14:04)

    1