Trojan von der Staatsmacht dekpartner S-nest

Quinty is op 26 april 2014 geslaagd voor het IPO.1-certificaat. Op 14 juni 2014 is Quinty met succes aangekeurd op fokgeschiktheid.

Zoals beloofd maak ik nu de definitieve keuze van de te gebruiken dekreu bekend. Het wordt:

 

*Trojan von der Staatsmacht

 

Eén van de beste verervers van de laatste tijd. Hiervan is al veel bekend. Ik heb diverse uitstekende en ook sterke nakomelingen van hem gezien. Op de BSP heeft hij zich met een uitstekend SG-resultaat goed laten zien.

Ik doe altijd onderzoek naar ervaringen van anderen met een dekreu. Ook op het vlak van de gezondheid. Er zijn mij van deze reu geen opvallende nadelen in het kader van gezondheid gebleken.

Op het vlak van bijtgedrag en karakter heb ik momenteel alleen maar goede dingen gezien.

Aangezien de reu momenteel alleen in Duitsland al meer dan 200 nakomelingen heeft, is het wel duidelijk, dat ik ze niet allemaal heb gezien.

Ondanks dat Trojan inmiddels sinds medio 2011 als dekreu is ingezet, neemt het gebruik van hem als dekreu niet, zoals in de meeste gevallen zo is, af maar zelfs toe. Dat is een goed teken!

 

Trojan bevindt zich in Maintal bij Frankfurt. Een enkele reis komt dan neer op ca 4,5 uren.

 

Volgende loopsheid/dekdatum Quinty: rond eind juli -  begin augustus 2014.

 

Meer nieuws via de Grubenländer Schupo-Nieuwsbrief en op de pagina "Nestenplanning".

 

Stamboomsimulatie van het geplande nest.

Download
S-nest vom Grubenländer Schupo
Stamboomsimulatie en verdere info.
S-nest-simulatie-2014_06_15-working-dog.
Adobe Acrobat document 1.6 MB

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 13:54)

    1