Speuren Quinty 2014/43

Toen ik vanmorgen bij de akker aankwam, was de grond zo droog en stoffig, dat ik me even verbeeldde in de Sahara te zijn. Ik zag echter geen mensen met tulbanden rondlopen en besefte toen, dat ik me toch gewoon in de "Heimat" bevond.

Op deze akker heb ik een groot IPO.1-spoor voor Quinty uitgetrapt, de voorwerpen op de tweede poot en aan het einde. Een stukje worst na het eerste voorwerp en na de hoeken en de restmaaltijd na het laatste voorwerp.

 

Quinty werkte het spoor voortreffelijk uit.

Rustig, beheerst, geconcentreerd, geen enkele afwijking op de rechte stukken, overtuigende aanname van de hoeken, overtuigend verwijzen van de voorwerpen.

 

Zo mag het op de examendag ook.


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 13:42)

    1