Extra appèltraining Quinty in Uelsen 2014/23

Met Quinty heb ik het IPO.1-appèl weer uitgebreid getraind.

Ze moest vooraf duidelijk even bij de les worden gebracht. Daarna verliepen alle oefeningen uitstekend.

Behalve het vooruitzenden...

Vervolgens hebben we deze oefening nog een fiks aantal keren getraind. Uiteindelijk was het resultaat gewoon prima, maar het lijkt een oefening te worden, waarbij ze mij tijdens het examen in de steek zou kunnen laten. Eigen schuld natuurlijk, maar we hebben nog een week om de oefening door middel van spel te 'herveroveren'.

VErder hoef ik mij in principe geen zorgen te maken over het appèl, mits ik maar de gewone, voorbereidende stappen neem voor het betreden van het veld. Ze moet weten, dat er sprake is van een verplichting.

Quinty is een lollige hond, maar, laten we zeggen, lichtelijk eigenwijs en eigenzinnig.

Ze is nergens van onder de indruk en dat geldt helaas ook voor correcties.

We zien het examen echter met vertrouwen tegemoet.


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 13:32)

    1