Extra appèltraining met Ixy in Uelsen 2014/03

Met Ixy vandaag een verkort BH-programma gedraaid op het terrein van de OG Uelsen.

 

Het gaat iedere dag beter. Ze heeft er zin in, is attent en alert, kijkt constant omhoog naar de magneetbal op de linkerborstzak en pakt deze enthousiast na de klik. De aangelijnde volgoefening verliep uitstekend. Ze gaat snel zitten tijdens het halthouden zonder commando. De zitoefening was voortreffelijk, evenals de zitoefening en afoefening.

De afoefening werd twee keer getraind. Eerst liep ik door en haalde ik haar daarna op. Daarna liep ik na een tweede commando door en riep ik haar voor. Het enthousiasme is dan erg groot, wat een gedeelte van mijn lichaam helaas moet ontgelden.

 

Als extra werd nog eens de vooruitstuuroefening getraind. Ze ging snel naar de bal en ging onmiddellijk en snel liggen na het commando 'af'.

 

Ixy doet het geweldig.


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 12:48)

    1