Examentraining Quinty 20/28 Lingen-Bramsche

Quinty verrichtte een goed stukje appèl. We zullen op het examen de sterren niet van de hemel spelen, maar het was allemaal van een acceptabel niveau. Tijdens de afoefeningen is er nog steeds wat onrust in haar gedrag.

Voor een video van vandaag kijk hier.

 

Het pakwerk is nog steeds een zorgenkindje in die zin, dat de bewakingsfases na het lossen beter moeten als ik kom inlopen. Bovendien wil ze toch nog steeds inbijten op zo'n moment. Dan dreigt diskwalificatie.

Vandaag trainden we volledig volgens het IPO.1-programma om te kunnen zien, waar we staan. Ik werd daar niet geruster op.

We zullen zien hoe zich dat de komende twee weken ontwikkelt.

 

In ieder geval zal de komende veertien dagen blijken of ik het examen met haar moet doorzetten met een eventuele kans op diskwalificatie of dat ik me moet terugtrekken en het begin 2014 nog eens moet proberen.

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 12:20)

    1