Pups R-nest voor het eerst naar buiten - 4 weken oud

Meer video's volgen...


Reactie schrijven

Commentaren: 7
  • #1

    Louise Schoutens (zaterdag, 03 augustus 2013 23:03)

    Hoi Hennie!

    Heb ik dit filmpje al zo vaak bekeken zie ik nu dat er een foutje in de titel staat hihi

  • #2

    Hennie Rouw (zaterdag, 03 augustus 2013 23:55)

    O ja, Louise, en waar dan wel?

  • #3

    Louise Schoutens (zondag, 04 augustus 2013 11:43)

    Er staat in het kopje boven de video dat de pups 4 maand zijn hihi

  • #4

    Hennie Rouw (zondag, 04 augustus 2013 14:56)

    .... en dat noem je een 'foutje'?
    Het is eerder een kardinale blunder!
    Maar ja, veranderen kan ik het ook niet meer, dus....
    Tot dit moment ben jij de enige, Louise, die het gezien en gemeld heeft.
    Dus laten we het maar zo.

    O ja, nog de groeten van Rauke!

  • #5

    Louise Schoutens (zondag, 04 augustus 2013 17:01)

    Hahah ja ik wilde het nog beschaafd vertellen maar het is inderdaad een dikke blunder, niet normaal! Hihihi
    Maar wees gerust ik zal het aan niemand verder vertellen hoor!

    Hahah groetjes terug aan Rauke en Rosie Amber!!

  • #6

    Hennie Rouw (zondag, 04 augustus 2013 23:04)

    .... en bedankt hè!
    De groetjes zijn overgebracht en Rauke wil er niets van weten.... :-)

  • #7

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 12:05)

    1