IPO-examen OG Uelsen/Nordhorn

Vandaag heb ik het IPO-examen in Nordhorn bezocht, dat werd georganiseerd door de Ortsgruppen Uelsen en Nordhorn samen. Dat was in ieder geval een succes: 7 deelnemers voor BH, 6 deelnemers voor IPO en 1 deelnemer voor FH.2, alle deelnemers geslaagd.

Het was een mooi evenement ondanks, dat het een erg lange dag was (08.00-17.00 u) en behoorlijk koud.

Zelf heb ik niet meegedaan, maar het is gewoon goed om je belangstelling te tonen tijdens zo'n evenement, wat voor clubleden/medetrainenden leuk is. Belangstelling wordt ook gewaardeerd, als je zelf examen doet.

 

In het voorjaar denk ik aan een BH-examen met Quinty, maar dat duurt nog tot april. Verder zal zo vroeg mogelijk een AD-examen met Quinty worden gedaan. Zie Agenda.

Ook is het mogelijk, dat ik in die periode nog het FH.1-examen met Orsa oppak.

Dat was al een voornemen voor 9 december a.s. in Lathen-Fresenburg, maar dat kan niet doorgaan, omdat ik op 7 december word opgenomen in het ziekenhuis in Hardenberg voor een blaasoperatie. 


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 10:34)

    1