Training Ochtrup

Vanmiddag om 17.00 u had ik een afspraak met Jochen Wigger, de speurlegger van het examen in Ochtrup op 24 maart a.s. Hij legde een 3-spoor op een oude ingezaaide akker, die meer op een wei leek.

Orsa werkte het spoor voortreffelijk uit, terwijl de voetstappen van Jochen niet tot nauwelijks zichtbaar waren. Jammer genoeg overliep ze het derde van de vier voorwerpen. Ook is mij duidelijk geworden, dat ik voor een "rem" moet zorgen meteen na de hoeken.

 

Het appèl met Orsa wordt steeds beter. Vandaag liet ik de bal in de auto liggen. Soms ging er wel een enkele oefening mis, maar daarop werd getraind tot het weer goed was. Ze doet alle oefeningen goed en we hebben nog twee weken om hier en daar wat bij te schaven.

 

Quinty mocht weer toekijken en nam de taak over, die ik bij meer vrouwen heb gezien: niet te veel zeggen en mooi zijn.... (ja, mag ik ook eens een grapje maken?)


Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 06:01)

    1

  • #2

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 11:04)

    1