Speuren in Wilsum

Orsa werkte opnieuw een IPO.3-spoor uit. Bij het eerste voorwerp bleef ze staan, alhoewel ik op dat moment niet wist, dat het voorwerp daar lag. Ik had haar het commando "af" moeten geven of een lijncorrectie moeten toepassen, maar dat deed ik niet. Ik gaf haar het commando "zoek" en zag toen, dat ze het voorwerp overliep. Mijn fout dus, alhoewel Orsa zelfstandig had moeten af gaan.

De volgende drie voorwerpen verwees ze snel, overtuigend en direct.

Rechte stukken, bochten en hoeken werden voortreffelijk genomen.

Ze is eigenlijk klaar voor het examen en we hebben nog drie weken de tijd tot het examen in Ochtrup.

 

Vanavond trainen we weer in Uelsen op appèl en pakwerk.

 

Quinty speurde ook weer. Kijk hier.


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 09:28)

    1